Jobba eller sova?

Idag var det jobbedag, fick dra mej upp ur sängen vid nio o släpa mej ner till datorn för att sminka mej, haha gör alltid det vid datorn för jag måste ha något att titta på eller lyssna på under tiden :p orkade inte äta frukost utan satt bara och väntade på att morfar skulle komma och hämta mej eftersom cp moppen inte funkade. På jobbet var det full fart så då kom jag igång, sen var jag igång hela dagen o nu orkar jag inte resa mej från stolen haha. Efter jobbet fick jag reda på att min moppe funkade igen så då kom morfar med den till matvik, väldigt snällt att han lagade den :) fast sen fick jag köra hem i regnet :( Inte lika kul :( :P men det gick det med (Y) Nu sitter jag o degar o har mysig egen tid :) haha det behöver man det med :P


JAG VILL TILL CYPERN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0