Back at home :)

Nu är vi hemma igen. Teatern var asaballa bra, skrattade mej igenom hela haha :P Jag är säker på att han som var med i teater är med i vi hade iallafall tur med vädret igen, dom var så sjukt lika haha xD Eftersom hela karlshamn sover vid tio så fick det bli donken på vägen hem och eftersom jag inte hade ätit på hela dagen var allt snabbt uppätet och nu är vi hemma xD
I 1 års present fick jag ett GULDHALSBAND av min superduper gulliga pojkvän, då blev jag lite olycklig eftersom jag inte ville att han skulle lägga så många hundralappar på mej men fint var det :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det är han om är med i den filmen :P karlshamns ända kändis ;)

2009-07-22 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0