7/8 - 09

Idag fick jag ta en tidig båttur till tärnö för i dag skulle jag öppna, kom dit vid tio över nio o började fixa iordning o öppnade vid halv tio. Dagen har varit sjukt stressig men humöret har ändå varit på topp. vet inte riktigt varför för jag har typ inte sovit på två dagar, men i dag var jag taggad asså xD (kanske var kaffet, duno ^^ haha) Och en kund sa till mej att han trodde att jag skulle bli framgångsrik, kanske var det?
btw har köpt en skit snygg rosa tubklänning som kommer bli snygg till brännan sen på cypern :) ska köpa en rosa bikini med hade jag tänkt mej o en svart underdel eftersom min är sliten o "vissa" har ju talat om för mej att det ser ut som diarré xD är det inte härligt med pojkvänner? haha o inte nog med det så bestämde sig då dahlström och marcus sig för att dom också tyckte det :P killar är snälla :( haha
eftersom min kamera är urladdad o jag inte kan hitta laddaren (sanna i ett nötskal) så få bilder komma senare x)

pussisar

Kommentarer
Postat av: Tobbe

hahahaha xD

2009-08-08 @ 12:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0