Nyår!

Hej! Hoppas allt är bra :)
Jag och Jilke var i Malmö förra veckan, hälsade på hans mormor och morfar, bodde på hotell och shoppade. Oturligt nog blev jag sjuk natten vi var där (alltså mellan torsdag och fredag) så jag sov ca 3-4h, fick halsont, huvudvärk och kände mig allmänt dassig. Det hindrade dock inte mig från att shoppa hela fredagen, man måste ju passa på när man är i stor stan ;)
Var iaf hängig hela helgen, men ingen feber. Vi skulle fira nyår hos Sofia och memme tsm med nårra till, killarna skulle laga middag. Envis som jag är ville jag dit även om jag inte kände mig så bra. Det var jag, Jilke, memme, Sofia och deras kompisar Bebbe, Kim, Fiddi och Tim. Sofia skulle jobba till 22 så mellan 19 och 22 var det bara jag, Bebbe och killarna. Hade aldrig träffat henne innan så jag var lite nervös över det, men hon var jätte trevlig :) vi åt rådjurssadel med klyftpotatis och rödvinssås och till efterrätt nån champagnepannacotta, vid det laget hade jag tappat smaken så jag vet faktiskt inte hur den smakade men de andra tyckte det var gott! Jag mådde inge vidare och började känna mig febrig under kvällens gång, så jag tog det rätt lugnt med drickan. De andra körde dock all in!
Vid 02.30 kände jag att jag inte orkade mer, då gick jag hem och sov hos mina förändrar. Men förutom sjukdom så hade jag det bra på nyår, hoppas ni med hade det!

Nytt år, nya möjligheter! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0