170512

Heeeeeej :)

Jag är glaaad, för nu har vi bokat Cypern resa 5/10. Vi ska åka samtidigt som mamma, pappa, jonte, mormor och Bosse, men vi bor på olika hotell. Åh jag längtar!
Vi har även bokat stuga på öland, bara Jilke, jag och Issan. Känns bra!
Ser inte jätte mkt fram emot sommaren måste jag erkänna, massa jobb och klagande äldre människor (eller ja, de är väll i alla åldrar) :P
Ett jäkla gnäll på folk är det. När jag åker iväg så är det inte mycket jag begär, man är så glad för det man får. Men vissa människor bara letar fel, och ibland är det så löjligt så man tror inte de menar allvar...
Men man lär sig mycket av att jobba imon detta, tycker faktiskt att alla borde testa på att jobba inom Hotell och Restaurang!

Som idag har vi jätte mycket gäster. Och när det handlar om fritidsgäster så brukar vi ta betalt direkt för om vi bara reggar kortet på reserveras 15% extra (detta är dock inget som dras) och då blir det ett himla liv!
Men idag har det varit sånt tjabb, de vill nämligen inte betala vid incheck och de vill absolut inte att 15% extra ska reserveras. Jag fattar inte det, varför kan man inte bara betala vid incheck det ska ju ändå göras, eller??
Åååååh Idioter...


Men nu jobbar jag bara i EM och sen är jag leeeedig till på tisdag <3


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0