130112

Heeeeeeeeej :)

Igår var en riktig skit dag! På mindre än ett år har jag: Blivit glutenintolerant, svimmat och slagit ut båda framtänderna och igår fick jag reda på att jag behöver glasögon med.. Plus att Issie var dålig hela dagen igår och blev sämre på kvällen, dock har hon sovit lungt hela natten, men det har inte jag. Legat vaken hela natten och oroat mig för sjuklingen :( Och ang. glasögonen så har bara ett litet brytningsfel och sen var jag lite översynt eller närsynt eller vad det var, på ena ögat. Så jag behöver bara ''vanliga glasögon''. Dock tyckte hon att jag skulle ha dem så mycket som möjligt.. Jag är skit ful i glasögon btw!! Sen släppte dom ut mig i affären där det fanns 1 miljon olika bågar och sa till mig att välja, haha det var ju lätt. Lånade hem 5 över natten och imon får Jilke, mamma och pappa följa med mig dit som smakråd.

Sen idag blev jag tydligen miljöansvarig på hotellet, dock ej frivilligt :P... Jag som bara är timanställd, jag tror dom ''glömmer'' det lite ibland. Ella ska börja plugga nästa vecka med så nu ska jag gå upp i tid, så jag kommer minst att ha 75%.

Idag kommer jag ha en lugn jobbdag, så jag har tagit med mig lakan som jag ska tvätta tänkte jag, effektiv som jag är :)

Jag och Jilke blev tillsammans fredagen den 13, hmm undra vem det var otur för?? ;)

Trevlig helg! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0