090112

Hejsan!

I lördags firade vi av Jullan och idag åkte hon iväg till Chicago.. Åh jag vill med! Hon ska vara där ett år och jobba hos en familj, och sen får man visum som räcker en månad till efter det, så att man kan resa omkring!

Jag hade iaf sjukt kul, var på skit bra humör. Trodde nästan jag var full innan jag ens börjat dricka. Det är det folk inte fattar, man kan faktiskt ha kul och vara glad utan att vara skit full!

Efter förfesten hos Julia åkte vi tillbaka till Karlshamn för utgång. Vi gick först till mingel eftersom julia hade bokat vipen där. Men det var helt tomt. Så vi drog vidare till Sliver :)

Jag gick hem vid 2 och åt tacos, mmmm!

Nu ska jag jobba 2 dagar, sen är jag ledig 2 och sen jobbar jag 1. Det känns rätt lagom faktiskt! ;)

Usch, ska gå och kolla synen med imon eller på onsdag.. Och hund j*vlen drog till i kopplet idag när jag skulle till bilen och så hade jag nyklarna i handen, så det blev en reva på fickan på min nya jacka, Attans med!!!

Men mormor sa att hon kanske kunde fixa det...


Nu ska jag mata mina små gäster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0