dagen efter MIN dag :)

Sådär då var 20års dagen över! Hade en jätte bra dag, först sov jag till 9, gick med hunden åt frukost och kollade på film. Sen gick jag in till stan och mötte upp johanna för en fika på Esters + en liten runda på stan (och för er som undrar, Nej jag gick inte in på systemet:P) Sen städade jag lite innan Jilke kom hem från jobbet med blommor och paket. På kvällen kom mamma, pappa, jonathan och farmor med pizza och sen åt vi kladdkaka till efterrätt. Vet ni vad jag fick av dom?? 2 biljetter till magnus betnér!!! Fan vad kul!! Det roliga var att jag stod för nårra dagarsen och tänkte på hur kul det hade varit att gå och se honom, men då visste inte jag att han skulle komma till karlshamn :)
Så jag hade alltså en perfekt dag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0