160212

Hejhejhejhej!

Nu sitter jag hemma i soffan, svin trött! När jag gick hem från jobbet var jag helt nollställd i huvudet. Helt slut :P Så nu har jag jobbat 3 dagar denna veckan, nu är jag ledig imon och sen jobbar jag helgen med. Fast jag jobbar mån, tis, ons nästa vecka, så det blir ju 5 dagar i rad.

Det har varit en jätte obehaglig man som har kommit i nu 2 kvällar i rad, jag har haft tur så det har suttit massa folk i lobbyn, men jag är ju rädd att han ska komma nån helg när jag sitter där helt själv, usch.. Det är det värsta, när det kommer in obehagliga människor så och man står där själv..

De utlänska gästerna har även börjat ta kort på mig i smyg har jag kommit på, jag är ju som en apa på ett zoo. Herregud, det går ju inte att fortsätta vara blond, det är tydligen alldeles för exotiskt :P

När jag skulle gå hem gick jag förbi en väsk affär, var bara tvungen att köpa en jätte fin svart väska med guldiga detaljer :) Älskar väskor!!!!! :D


Nu ska jag sooooova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0