heeeey

Idag skulle jag ha varit ledig, men det sket sig. Så istället kör vi ett EM pass. Men ikväll blir det jag, Henke och Adam, så jag har iaf sälle ;) Vad hände med att vi var bara tjejer??
Igår kunde tror jag att jag sov ca 2-3 h, låg och vände och vred på mig hela natten så jag tror jag höll Issan med vaken, för vid 4 tiden tyckte hon att om vi ändå inte skulle sova så kunde vi lika gärna stiga upp.. Det tyckte inte jag! Så hon gick bort och väckte Jilke istället, haha lite kul. Kan inte jag sova, kan ingen sova! ;)
Jag mår bra nu, efter vad som känns som en månad av sjukdom. Har varit sjuk i iaf tre omgångar tror jag..
Jag jobbade FM igår, sen var vi på hundkurs i 2h och sen joggade jag och Issan en runda när vi kom hem vid 21, för då var jag så övertrött så det kliade i benen. Därefter drack jag ett halv glas vin, tittade på BB och sen sov jag som en stock! Skulle gått upp tidigt idag, men det blev inte så...


Nu har min fina lilla prinsessa fyllt 8 år!

Smilla<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0