jobbjobbjobb

Sitter på jobbet nu igen, hade 4 utcheck idag o de har redan stuckit och snart är jag färdig med min checklista med, tänkte jag skulle förbereda lite inför imon med lite städning och så!

Usch tror jag skrev att det var en läskig tjej här inne en kväll när jag jobbade? Igår skrämde Ella upp mig innan hon gick hem och sa att Emmelie hade sett ett spöke här, en tjej med svart hår och att det kanske var hon. Fy, det skulle hon ju inte ha sagt jag som är så mörkrädd, höll ju på att skita ner mig så fort jag hörde ett ljud :P Satt hela kvällen och undrade vad det var som skrapade och bankade lite då och då, upptäckte efter typ hela kvällen att det var fiket som ligger jämte som drog och flyttade sina stolar! haha.
Nej måste säga att det är rätt läskigt att sitta här helt ensam om kvällarna, när det är mörkt.
Men idag kommer jag iaf hem :) Ska ta med mig Jilken och plocka svamp, det gick ju skit bra när vi plockade blåbär så vi hoppas väll på samma tur idag. Men det ska ju tydligen finns mycket svamp i år! Åh har hittat valpar som jag vill ha nu, synd bara att de är leveransklara nu, för jag jobbar ju heltid hela denna månaden med...
Jag som ville till Cypern i år, det verkar inte riktigt bli så, men skidsemester blir det nog iaf, med Jilkes familj. Så då har jag ju det att se fram emot. Får väll längta, spara och hoppas att det blir av i vår eller nästa höst istället, den där Cypernresan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0