Jobbet

Sitter på jobbet igen, nu är det helg igen så här är det lugnt. Men det är rätt skönt idag för det har varit skit mkt att göra innan i veckan, så tkr jag förtjänar att ta det lugnt idag faktiskt! Men Ella var gullig nog att lämna sånna dära energitabletter till mig, så jag inte skulle somna! haha. Det bästa med det här jobbet är faktiskt mina kollegor, dom är så gulliga allihop, synd bara att vi oftast inte jobbar tsm, utan bara träffas i passbytena.. Men imon är jag ledig och eftersom jag och Jilke knabbt har träffats på hela veckan, inte ens sovit ihop vissa dagar för jag har sovit på hotellet, så har vi bestämt mysdag imon. Inget jobb och ingen stress för någon av oss!
Idag började stackarn jobba klockan 6 i konga och jag försökte ringa honom för en stund sedan, men då var han fortfarande kvar.

Mitt projekt nu är att skaffa en hund! Letarletarletarletar, men eftersom att vi inte kan vara hemma hela dagarna med en valp så kanske vi får ta en omplsceringshund, men det måste ju bli rätt ras och jag vill inte ha en gammal, den måste vara under 1 år. Åh vill ha nån o träna med nu ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0