110923

HeeeejHooooopp!

Nu är snart mitt pass slut, har faktiskt haft rätt mkt att göra idag för att vara en fredagskväll :) Fast mest datorgrejer, så man blir lite slö i huvet tillslut!

Men snart slutar jag för denna veckan, imon fyller Kim 21 o det ska vi fira och på söndag ska Alexandra hoppa o det får vi inte missa!! :D Så jag tror att det kommer bli en bra helg, men det är ju klart att det kommer, jag är ju äntligen ledig en hel helg WIIIE!!

Och idag kom lönen och allt, det kan ju fan inte bli bättre ;)

Idag hade jag ingen lunchlåda med mig, så jag har haft kvällsfrukost istället. Haha. Köket förbereder ju alltid lite av allt till frukosten, dagen innan, så jag har ätit bacon, melon, ananas, fil och lite jodgubbar. Snodde en godis bit från myspaketet med ;)

Så snart ska jag köra hemmåt och hämta upp min sambo på vägen som är för lat för att gå dom 200 meterna det är från Kim till oss. Kan iof inte klandra honom, jag hade gjort samma sak ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0