110919

Heej :) Sitter på jobbet, ovanligt:P

Idag trodde jag att det skulle bli skitstressigt, eftersom att jag är ensam med både köket o receptionen o jag hade 21 incheck. Men än så länge har allt flytit på väldigt bra o alla har kommit med jämna mellanrum så jag har hunnit förbereda i mellan.

Igår skulle jilke hoppa in lite ´´nån timme bara´´, han åkte 11 och kom hem igen vid halv tolv på kvällen, samtidigt som mig och då hade han ju inte ätit eller nått på hela dagen.. Så idag när jag ringde hem nu på eftermiddagen så lät han skitsurig o bara ''jaaaa förlåt då, men jag är TRÖTT''
aa men det är ju jävligt konstigt?? Han var ju uppe klockan 5 imorse o körde till jobbet igen.. Störd. Imon skulle han jobba dubbelt, först i konga och sen hos Ronnie, vaddå workoholic?? Sa till honom att då får han fan skylla sig själv o inte ta ut det på mig.. Så då sa han faktiskt förlåt haha! :P
 Men nu har han ju iaf kommit upp sig lite på konga, så nu är han driftledare tror jag, inte helt säker, men nått sånt var det nog :P o Det förtjänar han väll när han jobbar 24/7.
Imon är jag iaf ledig, var helt inställd på att jag skulle få hoppa in o jobba springpass, men det hade tydligen löst sig ändå. Haha så nu blev det helt konstigt i mitt lilla huvud.. :P

Nej nu ska jag kolla till mina gäster så dom äter ordentligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0