110912

Siiiiiitter på jobbet igen :) Har varit fullt upp tills nu, för nu har affärmännen gått o lagt sig! :) Men har haft hjälp idag med av emmmmelie, tur det för det är fan för mkt när man ska ha ahnd om både receptionen och köket själv... Imon jobbar jag förmiddag så jag ska sova här, alltid när jag jobbar förmiddag så blir det KAOS. Det händer alltid nått. Sist (förra veckan) Blev det ström avbrott mitt i utcheck, kopiatorn la av, en av kylarna förjade läcka, och det blev stopp i isbadet o isen smälte, sen när vi upptäckte detta o fick bort stoppet så fanns det inte tillräckligt med is för att fylla skiten igen... Och som ni ser så var inget av detta mitt fel, och samtidigt som allt detta händer så är man alltså själv med utcheck, mailen, telefonen, gästerna... Förstår ni att det bli KAOS då??? ;S

Men har kollat upp att jag bara har 5 utcheck imon så hur mkt kaos det än blir så borde jag ändå överleva tkr jag!


Miss big time<3 saknar hela klassen....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0