111029

Heej Bloggen!

Nu är jag igång igen. Har ju varit hemma i över en vecka och vilat mig efter incidenten förra fredagen.
Hunden tackade vi nej till efter att ha rådfrågat mammas kompis som både föderupp, tränar/ tävlar med schäfrar. Hon sa att mamman till de valparna vi hade tittat på inte hade fått så bra resultat på mentaltester och att valparna borde ha varit mycket mer intresserad av människor.

Men nu har vi hittat nya valpar av annan ras som vi är sugna på, dessa finns nära med :) Men jag vågar inte ringa, för kollar vi på dom så vet jag att jag kommer vilja ha en och det känns väldigt läskigt att ta ett så stort beslut!

Förra helgen var otroligt skön (om man räknar bort smärta och ett hemskt utseende). Men både Jilke och jag var lediga hela helgen, och eftersom jag inte ville visa mig bland folk så var vi hos mamma och pappa och åt, fikade hos farmor, hyrde film, åt massor med godis, hade sov. En riktig mys helg!

Veckan har med varit lugn och skön, har dock inte gjort mycket, det är hemskt vad försoffad man blir snabbt! Fast det har ju faktikt varit lite synd om mig med! ;)

Var iaf duktig och simmade iförgår med johanna och hennes mamma, härligt nu när man kan belöna sig med varmvattenbassäng, jacuzzi, ångbastu och vanlig bastu!

Men som sagt nu är jag igång och jobbar igen, vi kör i gång med en 6 dagars vecka. Varför börja lugnt?

Igår var jag och Jilke på bio förresten, vi kollade på In Time med Justin Timberlake. Den var faktiskt väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0