Joooooobba del 2

Idag har det vart mkt, hoppas så att jag kommer vara så pass trött så att jag kan somna ikväll på mitt lilla hotellrum.
Dagen började med att det var panik, för det var lite fler ank än vad Jill hade planerat, så jag fick spendera de första 30 min på att ringa runt efter nån som kunde komma in och hjälpa mig nårra timmar. Haha, bara ''öh hej hur är läget, vad ska du göra ikväll lust att komma hit om två timmar o jobba???? :)''
Men jag fick napp, så en av tjejerna från städet har haft hand om buffen. Tur det för jag har haft mkt o göra i repan...
När det väl var löst så visade det sig att städet hade glömt att ta sin extra städlista, så då fick jag springa runt o bädda ut soffor och lägga in morgonrockar på rummet.
Men sedan har dagen faktiskt flytigt på bra :)
Precis innan Jill skulle gå hem så säger hon '' just det imon ska du ha hand om 2 praktikanter, dom ska sitta och kolla på allt du gör mellan 7- 9. Dom ska se hur man checkar ut'' sen skrattade hon belåtet typ. haha fy, jag är nervös!! Det blir ju alltid fel när nån ska kolla vad man gör, och jag är världens sämsta på att förklara saker!! Stackarna, de kommer fatta NADA.
Men efter imon så ska jag ju faktiskt vara leeeeeedig :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är värd lite ledighet nu. Njuuuut =)

2011-10-05 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0