Jooooobba

Jobbar igen :) Har haft hjälp av Mia idag, men nu har hon gått men så nu är det bara jag och mina små gäster :)
Men nu är det ju bara 1½ h kvar. Och jag har rätt mycket kvar att göra nu, orkar bara inte ta tag i det. Å så är det farligt att man jobbar vid datorn, det är precis som när man gick i skolan och skulle göra läxor vid datorn, det är ju lätt att det blir lite facebook eller blogg lite då och då ;)
Men denna veckan ska jag faktiskt vara ledig torsdag, fredag, lördag och söndag och det ska bli så skönt! Har till och med strukit mig från schemat faktiskt.. Men det är så skönt om man bara kan få vara ledig ibland, utan att folk ringer om olika saker. Det är ju så när man jobbar på ett hotell som har öppet 24/7, det sitter ju alltid nån här och då är det alltid någon som får för sig att ringa och oftas handlar det ju om mer jobb. Vilket i för sig är bra, men denna helgen ska jag vara ledig!

Har upptäckt att dom har satt upp mig på jobb på julafton, men jag vill inte!!! Julafton är den bästa dagen på hela året ju, det är ju som att stjäla godis från ett litet barn, att ta julen ifrån mig. Men okej, gör jag det denna julen så är det fan aldrig mer i hela mitt liv!!.. så det så! Har redan talat om för Jilke att han kommer att få komma hit o sova med mig, för där går fan gränsen, jag tänker fan inte först sitta själv på ett hotell hela julafton och sedan gå upp och sova själv på ett hotellrum. Icke!

Haha har radion på i lobbyn, o det är ballader. Får nog snart byta för jag håller nästan på att somna ;)

Imon jobbar jag eftermiddag och sedan förmiddag på onsdag, så då får jag sova här. Så det blir som ett långpass och sen är jag leeeeedig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0