13 november, 2 hela år!

Idag har jag och Jilke 2 år :)

Igår var jag super arg på honom, eller egentligen iförgår, men det höll i sig. Fast när jag kom hem från jobbet så hade han tydligen fattat att det var han som hade fel, så han sa förlåt och körde för att köpa pizza. Kom hem pizza, tre buketter rosor, chokladask, godis och tre hyr filmer så då förlät jag honom. Blev dock arg idag igen, när han skulle åka till tärnö vid 8.30, så vi har faktiskt inte pratat med varandra idag för nu sitter jag på jobbet nämligen!

Men jag har det bra här, det är ju söndagkväll, då händer det inte mycket på detta lilla hotellet :) Så jag dricker kaffe, äter frukttallrik, cocostoppar och lite bilar, myyys!

Får ju firar 2 år med mig själv då helt enkelt. Grattis Sanna, bra jobbat! :)

Sen så blev vi ju tsm fredagen den 13, så vad ska man förvänta sig??

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0