110619

Började ju på Ja i Tisdags, det har gått rätt bra med det nya systemet. Börjar lossna lite nu. Har sovit på hotellet en natt redan förra veckan när jag jobbade em-fm. Nu är det dags imon igen, det gick bra och rummen är ju fina, men det är ändå lite jobbigt att inte komma hem och sova jämte Jilks. Även om vi har gått om varandra både förra veckan och kommer att göra det denna veckan så är det iaf skönt att få sova ihop. Idag jobbade vi båda två, han förmiddag och jag eftermiddag. Så nu när jag precis kom hem ligger ju redan han och sover. Och imon blir det ju likadant, fast då kommer jag ju inte hem alls. Har iaf hunnit klämma i mig en kladdkake bit med grädde och chips. Var så grymt sugen på det när jag körde hem, tror jilke kan läsa mina tankar (sällan, men ibland ;)
Det är kul nu när jag har upplärning, då jobbar jag ju ihop med någon annan, skönt för ¨då har man ju någon att prata med hela tiden. Det är rolig med för att de här tjejerna är lite på samma ställe som jag känns det som. Jag och Jilke har ändå bott ihop i ett år nu, det är ett seriöst förhållande. Det är inte många i min ålder som vet hur jag har det och vet hur det är, men dom jag jobbar med är ju 23-24 och dom vet precis hur jag menar, vad som är bra, vad som är dåligt, problem osv. Det är sånt som alla par går igenom, det är bara det att många i min ålder inte har kommit dit riktigt ännu. Därför är det skönt att prata med folk som vet, som vet vad man menar...
Jobbar iaf eftermiddag imon med, sen förmiddag och sen på onsdag ska jag testa på att jobba natt. Blir spännande :P Eller inte, kommer fan somna. Ska testa på det bara för att kunna veta om jag vill jobba natt i sommar med när den ordinarie går på semester. Eller om jag vill jobba kvällar istället. Hm vet inte ännu, det är så svårt att bestämma sig, vet inte vilket som blir bäst, men det kommer ju att bli svårt att sova på dagen efter att ha jobbat natt när jilke ska ha semester i fyra veckor....
Får väl se hur det blir. ääh undra om jag borde sätta på en liten film eller nått eller om jag kommer kunna somna nu direkt???
hmm vad händer på midsommar???

Hörs :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0