110608

Har pratat med hotellet i karlskrona, nästa vecka börjar min upplärning på det nya incheckssystemet. Får verkligen plugga in karlskrona nu så att jag kan ge vägbeskrivningar och grejer, har ju ingen aning om var något ligger. Men vafan, förra året stod jag ju i infoboden på rocken fast jag själv aldrig varit där innan, och det gick ju faktiskt väldigt bra ;)
Jag har ju rätt många extra jobb nu, ska antagligen jobba extra i receptionen på first här i karlshamn när jag är ledig från first i karlskrona och om jag mot förmodan skulle ha någon mer ledig dag som jag vill fylla, så har jag ju lovat att hoppa in på tärnö med! Haha så jobb kommer jag nog inte ha för lite av i sommar iaf ;)


SHIT imon tar jag studenten!!!! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0