110601

Vi hade skattjakten igår, haha kul :P Kunde dock varit roligare om inte alla 92or hade varit så jävla tråkiga!! :o Menmen, först i snäckan och sen riverside!! Kom hem vi tolv tiden.. haha kan ju säga att jag mådde som jag förtjänade imorse... det var inte kul att gå till skolan klockan 8 för att ha naturkunskap och samhällsredovisning!! Fyfan vad jag mådde illa av varje steg :s Tur att vi har en gullig lärare som tyckte synd om oss och fixade fram bullar och kaffe!! :) Hade som tur bara lektion till halv 10 och sen gick jag hem och la mig och sov till halv ett. Nu har jag bara legat och tyckt synd om mig själv och kollat tv. Kladdkaka och cola har jag med unnat stackars lilla mig! ;) haha.
Just nu känner jag mig inte alls taggad på att dricka ikväll igen, men det är ju faktiskt sista studentfesten... :P


Paris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0