231211

Heeej :)
Kan ju börja med att berätta att vi aldrig kom iväg på 25års fest i skogen. Eftersom att min pojkvän är ett psyko!
Vi var utklädda och iordning fixade, hade lämnat hunden hos mina föräldrar och hämtat bilen hos Jilkes och var verkligen påväg. Då får han ett utbrott och skriker och gormar om att eftersom att vi är 5 min sena så är det ingen mening att vi åker alls! Så han vänder bilen och är skit arg hela vägen in tillbaka till stan. Fast för en gångs skull så skrek jag inte tillbaka utan var bara lugn och försökte lugna ner honom. Tillslut efter typ en timme, när vi var tillbaka i lägenheten lugnar han ner sig och ber om ursäkt. Hade det varit min kompis så hade det ju varit tråkigt, men nu spelade det ju inte mig så stor roll, så jag tyckte att vi skulle gå ut i karlshamn itället klockan var bara 19, ändå så kvällen var ju inte förstörd.. Vi gick till Kim först, sen ringde jag Alexandra så vi gick upp på någon förfest där de var och sen gick vi ut på Sliver. Men jag och Jilke hade faktiskt skit kul hela kvällen sen, så det blev ändå en lyckad kväll. Och han bjöd på inträde, drinkar, mat och grejer för att han hade varit dum :)

Dagen efter i söndags, åkte vi till Janneberg och mötte upp Johanna för att kolla på Lucia showen. Väkldigt bra miljö träning för både johannas Albin och lilla Issie. Sen åkte jag och Jilke och köpte godis, läsk, kakor verkligen ALLT som vi var sugna på, hämtade pizza och sen kollade vi på film, mys!

I Måndags åkte jag till Växjö med Maja för att handla julklappar fick med mig till nästan alla. Tog även en liten sväng inom Börjes, Tur för Issie det för jag hittade jätte mkt godis till henne :P

I tisdags var min sista lediga dag innan lååång veckan. Men såklart skulle vi ha Hotell möte om målen inför 2012, just den dagen.. Vi fick dock god lunch och Ola själv serverade oss! Sen gick vi frå JA tillbaka till vårt lilla hotell, köpte vin för dricks pengarna och sen satt vi där och fikade och hade det trevligt hela eftermiddagen.

Nu har jag jobbat ons, tors, fre och jag jobbar förmiddag imon, så jag sover här inatt. Sen fortsätter jag att jobba till och med Tisdag. Men imon är det julafton, den bästa dagen på året, wiiie!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0