161211

Nu börjar det närma sig julafton, och jag har fortfarande inte köpt en enda klapp. Kan nog bero på att det inte känns som att det snart är jul, har ingen julkänsla alls. Men tror det beror på att på tisdag ska vi ha möte i 4 h om målen inför 2012 och sen ska vi ha personal lunch, sen fika och sen slutligen kanske lite fest. Sen börjar min arbetsvecka på riktigt kl 7, onsdag morgon efter det jobbar jag 7 dagar i rad över heeeeeela julen.. Kul! :(
Jaja, får väll längta tills nästa år istället... :P
Idag jobbar jag till 22:30 och sen ska jag köra hem och dricka ett glas vin minsann!

Imon blir det 25 års fest för Jilkes jobbakompis nånstans uppe i skogarna utanför Tingsryd, och varken jag eller Jilke känner en enda människa typ. jilke bara '' Jo, men det är ju skit kul att lära känna lite nya människor, vi dricker oss fulla redan innan vi kommer dit så kommer det ju gå hur bra som helst''
hmmf, jag tycker det räcker med de jag redan känner! :P Äh, det kommer säkert bli bra. Dock ska man vara utklädd med, musik/filmtema. Får väll vara hårdrockare, måste bara hitta kläder till det tills imon, ute i god tid som vanligt (Y)


Lite rockigare än det här kanske? Lycka till Sanna.. Tacktack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0