110825

Heeeeeeej :)

Nu är jag hemmmmma från jobbet, nu tar jag helg wiiiie!! :)

Min första och sista lediga helg på länge!! Så jag ska njuta

Men det har varit lugnt på jobbet ikväll också, bara att det kom in en psykotjej och skrämde sskiten ut mig. Hon var som från en skräckfilm, fyfan hjärtat höll på att hoppa ut genom munnen :P
Nu ska jag iaf försöka varva ner så att jag kan somna så snart som möjligt, för imon ska jag upp redan vid 8. Ska följa med Maja till sjukhuset i karlskrona och sen ska vi gå en runda på stan, så vi åker redan vid 9.. Så jag börjar inte min ledighet med sovmorgon.. Och på lördag åker vi tidigt till ikea så jag fortsätter inte med sovmorgon heller :P
Jaja, jag kommer upp i tid iaf :)
Jilke har ju köpt en ny bil till mig, en volvo. Så på lördag åker lilla familjen till ikea med sin lilla volo :) Och mamma fick med följa med<3
Nu är det bara en hund med som saknas och sen kan vi byta efternamn till Svensson!

Tror jag har mognat alldeles för mycket i sommar. Ibland kommer det stunder nu för tiden när jag och Jilke faktiskt förstår varandra, då måste det väll vara dags att göra slut?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0