110821

Nu är det lugnt här på jobbet igen. Helt sjukt hur det ena dagen kan vara sån kaos så att man bara vill sätta sig ner och gråta typ och sen nästa dag är det hur lugnt som helst :P

Min kära kollega kommer typ inte förens tre heller dör hon var iväg, och jag som hade bråttom hem.... Vi ska på fördelsedagsmiddag för mormor, och Mattias är hemma från afganistan så han kommer!! :)

Ska försöka övertala mormor om att hon vill passa en hund valp på dagarna när jag och jilke jobbar! haha önska mig lycka till för det kommer att behövas ;)

Var en sjukt mystisk man som bodde på hotellet över natten, han sa att dom hade fått ställa in sin segelresa för att det blåste, hans lägenhet var översvämmad och bankomaten hade svalt hans kort. Haha, sen kom han och tiggde man och pengar till cigaretter av mig och när han inte fick det tiggde han cigaretter av hon som är husfru, han kom ner fyra gånger till henne så till slut fick hon gå och gömma sig när han kom.. Folk är fräcka!! Vet inte hur många ggr han kom ner till mig i repan igårkväll och stod och pratade och pratade, gick aldrig. Tillslut blev det ju bara jobbigt! Lite obehagligt när man sitter här helt ensam på hela hotellet..

Hade ingen mat med mig idag, så jag är jätte hungrig nu :( hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0