110820

Helloooow nu har jag vaknat.. Upptäckte att jag har glömt att jag måste ha mat med mig idag... huuum undra hur jag ska lösa det, lite jobbigt när jag ska sova på hotellet för då måste jag ju ha mat med mig.. Jaja, det löser sig!
Sitter och kollar på tv nu, tradigt, åååh jag vill ha en huundvalp! Varför kan jag inte vara hemma med en valp. Tycker att det suger att man måste jobba hela tiden för att kunna klara sig, när fan är det man ska kunna vila upp sig då? Antingen måste man gå till skolan + ha ett jobb för att klarar sig, nu måste man jobba hela jävla tiden och om nått år måste man vara tillräckligt uppvilad för att orka taa tag i skolan igen och läsa vidare, samtidigt som man kanske måste jobba också för att få in pengar.. När exakt är det man ska vila sig då???? Nu hade man ju behövt gå hemma ett år och bara ta det lugnt, vila sig och göra roliga saker så att man orkar ta tag i sitt liv igen sen. Men man måste ju ha pengar... OND CIRKEL!!??

Skit med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0