110819

Jag skulle egentligen varit ledig idag. Men tjejen som jobbar natt har blivit sjuk så först var det meningen att jag skulle jobbat först förmiddag och sen gått o lagt mig på ett rum och sovit lite och sen jobbat natten med. Men Emelie var världens gulligaste och gjorde det istället för mig. Därför fick jag ta hennes eftermiddag idag. Men det gör inte så mkt, det är ju ändå dåligt väder och Jilke ska med jobba hela helgen. Idag kommer jag iaf hem och sover, imon får jag sova på hotellet. Men jag tror det var bra att jag inte jobbade inatt, sov nämligen på hotellet igår och då kunde jag inte somna, sov kanske en timme på hela natten. Var så trött igår på eftermiddagen att jag typ mådde illa. Jilke va med trött, så vi köpte thai, godis och kollade på malcom in the middle hela kvällen. Usch är skit trött idag med!!

Nej nu ska jag gå och göra frukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0