21/10 -10

Hej bloggen ;)

Tröttheten har fortfarande inte gett med sig, och idag har jag haft cp ryckningar i ena ögonlocket också..
Student mössan är nu designad och beställd! Och champange glas, penna och visselpipa ;)
När jag körde hem från skolan fick jag dock inte ett så jätte roligt samtal från doktorn.. Nu har dom kommit på att jag är allergisk mot gluten.. Kul! Så nu ska dom köra ner massa slangar i magen på mej och kolla runt och sen ska jag till en dietist, som ska berätta hur jag ska ändra alla mina matvanor. Skit kul, jag som hatar Gluten fri mat, jag tycker det brödet är så jävla äckligt!
Så detta är toppen för jilke är Laktos och jag är Gluten, haha vi får laga två olika maträtter hela tiden då. Typiskt med eftersom både gluten fri mat och laktos fri är svindyrt, och nu måste vi köpa båda delarna. Fuck!
Stackars våra barn sen ;P
Kvällen idag går ut på att plugga, lyxfällan och sen sova.
Det positiva idag var iaf mitt PoF prov gick rätt bra tror jag, det kändes så iaf. Så imon har jag bara två redovisningar och sen är jag färdig (för denna veckan) . Nästa vecka blir det precis lika mycket till, kul, så har jag ju nått att se framemot. Och både jag och jilks ska jobba hela helgen, så toppen... Aja, tur att jag gillar mitt jobb iaf! :)

Byebye babes, nu ska jag gå och se om det finns något glutenfritt i vår kyl.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0