blablablöööö

Nu har jag varit jätte duktig och diskat, gått med hunden och hmm kanske inget mer men ändå ;)
Drack en halv liter Red Bull innan hos mamma och pappa så jag kämmer inte direkt för att gå och lägga mej, så nu sitter jag och väntar på att jilkesilke ska komma hem från jobbet och underhålla mej lite :)
Jag har ju faktiskt sovmorron till typ halv 10 imon så det är ju lugnt med sömnen.
Kan ju berätta att jag fortfarande inte har fått någon tid till doktorn för att köra ner slangar i min mage, så jag får fortfarnade inte äta gluten fritt, vilket känns helt sjukt att jag ska fortsätta äta det jag vet att jag får ont i magen av bara för att magen ''inte ska hinna läka''.
Nu ligger min lilla vovve och snarkar jämte mej, åh sötehund!
Imon efter jobbet kommer Hanna och ska fika hos mej och sen på kvällen kommer Maja, mysigt värre! Så imon slipper jag vara ensam en enda sekund ;)
usch jag är uttråkad just nu så in i, åhh så rastlös!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0