101130

Tjoo :)

Ska gå igenom lite vad jag har gjort de senaste dagarna..
I söndags jobbade jag och sen blev det ju thai med kollegorna, väldigt trevligt!
Och igår började jag jobba halv tre, men upptäckte att det inte kom något tåg där jag stod och väntade, så jag fick åka buss och började därför tio över tre ist, sen eftersom alla tåg blev inställda, så fick jag sluta kvart över åtta så jag skulle ha gott om tid att ta mig hem.
Och idag har jag först kollat på sex and the city 2 i skolan med Alexnadra, och sen har jag gått på stan med Maja och hennes systerson på 5 månader, såå mysigt!! :)
Han var så söt (när han inte skrek) haha :P Men det får en ändå att inse att barn kan vara gulliga, men det är väldigt skönt att kunna lämna till baka dom till deras mamma när dom blir gnälliga och bara skriker! En halv dag räcker gott och väl för ett tag framöver ;D haha
Ikväll ska jag diska och sen ska jag gå och lägga mej tidigt så att jag kommer upp imon i vettig tid så att jag hinner med något, och jag kan lova att Jilke också kommer att åka upp. Det ska nämligen storstädas och han kommer inte att komma undan!!

Aja det var väl allt som har hänt i mitt liv.

hejhej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0