101103

Hejhejhejhejhejhej.
Nu är jag aptrött och tänker somna om nårra sekunder. Jobbade stenhårt idag eftersom det var lov och mktmktmkt massor av folk. Sen har jag städat lägenheten och sen kom Lotta och Maja hit. Sen gick vi med Smills och lämnade av Lottis hos sig och sen gick jag och Majsan och köpte en massa godis och efter det blev det mat + Bonde söker fru, Berg flyttar in och sen välkommen åter. Och nu har vi gått kvälls rundan med smillis och Majsan har kört hem. Så, nu ska jag SOVA <3
tror inte Jilken kommer att lyckas få liv i mej idag, haha känner mej helt slut. Plus att han inte brukar våga försöka förlänge för jag är verkligen inte trevlig när jag sover. haha och det gäller mot alla! Gud nåde den som vågar väcka mej när jag är trött! haha x)
När jag och Jilke nästan precis hade börjat träffas så skulle han komma till mej när han hade varit ute, så han kom vid 3 tiden och då sov ju jag för länge sen. Haha så han klöp ner och bara ''älskling är du vaken?'' och försökte lägga armen om mej.
kastar jag väck hans arm och bara NEJ DET ÄR JAG INTE RÖR MEJ INTE!!! Sen fick han ligga längst ut på kanten av sängen hela natten och han vågade nog inte röra sig i skräcken över att väcka mej igen x)
haha så han lärde sig redan från början att inte väcka Sanna Lundberg när hon försöker få sin skönhetssömn ;)
Likaså har min kusin fått känna av sömnvreden, hon har med väckt mej när jag har sovit och fått sig nårra djävulska utskällningar! Gud vad jag är rolig att ha att göra med! :)

På tal om roligt så hittade jag denna bilden från i oktober förra året, filmkväll med Zacke, Simon, Macke, Elias och sofia, Mys! :) Big Miss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0