Hard work work

Jobbat hela helgen. Midsommar jobbade jag till 23 och sen sov jag och Jilke ute på tärnö i hans pappas segelbåt, började jobba igen klockan 9 dagen efter. Sen bad jag om ledigt igår. Hade en väldigt mysig dag med älsklingen, först kollade vi på ''tidsresenärens hustru'', sen solade vi, sen kom min släkt på middag, efter det åkte vi ut till långasjön med sofia och memme, sen donken och tog en kaffe med dom, och till sist hyrde vi en ny film + köpte massa chips och red bull :9 haha Jilke -''jag har aldrig någonsin innan druckit så mkt red bull som jag har gjort sen jag blev tsm med dej!''. Haha, vaddå jag gillar red bull!
Nu är det iaf bara jag som har bilen, så det är skit skönt att alltid ha en bil. Inte nog med att sötnosen köpte en bil till mej, han tankade den för 500 denna veckan också så att jag skulle kunna köra till jobbet, haha men jag är inte bortskämd! ;P
På fredag får vi lägenheten också, och jag jobbar hela helgen så jag slipper hjälpa till att flytta grejjerna , Yeeeay!

Lilla bilen! :)

Långasjön igår, min snygging <3

Hade föresten världens skönaste dag på jobbet idag. Skit lugnt, jag gick och fikade, åt godis och fixade lite små saker i min egen takt, sålde lite glass och fick ryggbiff med stekt potatis och sås till lunch, lyx ju! Haha underbart! Synd att inte hela sommaren kommer vara sån! Stressigt värren sen när semestrarna börjar på riktigt.
Nu ska jag kanske ut och rida en runda, städa på mitt rum och sen kommer Jilkis hem från jobbet och då drar vi till hällaryd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0