28/7 -10

Helo :)
Nu är ledigheten över och jag är tillbaka på jobbet, men nu är iaf Jilks också där ute i två veckor tills hans semester är slut. Hade kul på östersjö, utom sista kvällen. Jag och Jilke gick och mötte upp alexandra och david,men det regnade så mkt och alla frös så kvällen slutade med att jag och Jilke kollade film och myste. Men det var ju bra det med ;)
de andra dagarna festade vi med mina små kusiner. Och vi hann med släktgrillning :)
De jobbiga med helgen var dock att Tessie tog sina sista andetag.... R.I.P världens bästaste och snällaste bossehund! <3

Älskar dej <3

kusinerna och älsklingen! :)

Och jag har lagat mat! ;D Ser nu att det kanske fattades lite sallad! haha

Kommentarer
Postat av: johanna

tessiiiiieee?! :'( neeeeeej! :'( <3<3<3<33<3<33

2010-07-29 @ 23:40:42
URL: http://finestlight.se/missjouhanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0