1/7 -10

Hemma från jobbet nu, usch det börjar kännas att man typ jobbar 7 dagar i veckan, idag var jag så förvirrad så jag visste knappt vad jag gjorde. Linda frågade om jag var full och tyckte jag skulle gå hem och sova ruset av mej. Haha ännu en gubbe kom in i kiosken och såg jätte förvirrad ut, bara stirrade på mej och sen ner på min tröja (vi hade nämligen olika färger på tröjorna), sen sa han ''Jaha är det din tvillingsyster som är där ute?'' haha, jag fattar inte var dom får det ifrån, jag kan inte se att vi är ett dugg lika!
Aja, nu ska jag iaf snart ner till stallet och rida Beauttan och sen kommer jag nog att somna som en stock skulle ajg gissa på. Imon blir det jobb hela dagen och sen flyttar vi in i LÄGENHETEN! Och som tur är så jobbar ju jag hela helgen så jag slipper bära grejjer och packa upp så mkt! ;D

Men på söndag har jag jobbat 7 dagar i rad så jag har faktiskt bett om att få vara ledig på måndag, så då ska jag hämta ut mitt körkort som fortfarande ligger på posten, shoppa upp hela mitt studiebidrag och åka till bromölla med älsklingen och se den nya twighlight filmen. Kommer nog bli en lyckad dag skulle jag tro, synd bara att jag inte kan vara ledig två dagar för då hade jag ju kunnat hinna sola lite en dag med :'(


Linda har tre små kattungar, så veckans projekt är att övertala Jilke att lägenheten behöver en katt! i förgår svarade han '' skiter kattjävlen på golvet så kommer jag att skjuta den'' ochigår var det '' Jag tänker fan inte tömma kattlådan när kattjävlen har sketit'' och ''River han sönder mina möbler slänger jag ner den från balkongen'. Haha hör ni, han börjar vekna ;) Men vem kan motstå mina bedjande ögon åandra sidan ;)

bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0