26/8 -10

Idag slapp jag skolan, istället var alla hotellare, 2or och 3or på ronnebybrunn och skulle bada. Dock var det ju skit kallt så jag och maja köpte choklad och latte istället och myste i solstolar :)
Nu har jag precis kommit hem och sitter och funderar på vad jag ska göra. Parabolgubbarna var här imorse men jag kan ändå inte få skiten att funka, så det blir oc boxen tills Jilke kommer hem och lagar ;P
Funderar på att åka och handla eftersom Jilke lämnade sitt kort åt mej, haha är det nu det dåliga samvetet börjar komma för att han jobbar så sent?? hmm. Eller var det kanske för att jag bad om kortet? haha.
Orkar nog inte umgår så mkt med mina föräldrar idag, så ska nog bara sticka dit och ladda över lite musik till min mp3 och sen myser jag nog med mej själv i lägenheten hela dagen, det är det som är så jävla skönt med att inte bo hemma, man slipper träffa sina föräldrar varje dag, det blir en valfrihet istället, hur gött som helst. Men ikväll kommer nog maja över och så ska vi mysa tsm med sex and the city boxarna :)
har fortfarande inte hittat sladden till kameran, ska ta och leta upp den nu tror jag!

snart åker jag till cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0