Svettis

Fan vad jag är dålig på att uppdatera känner jag! Aja. idag har jag varit på motiva och tränat afrodans haha kul, jobbigt o konstigt är nog tre passande ord xD Jag och sofia fick kämpa för att hänga med :p inne på motiva träffade vi jessica och tess o när vi sa vad vi skulle göra då blev dom med sugna och hängde på. Innan i veckan var jag på bodyjam sjukt kul, men det gick så fort så det var lite svårt att hänga med. Aja iallafall så spelar det ingen roll för en fattiglapp som mej hur kul jag än tyckte att det var för det är FÖR dyrt! kanske att jag kan unna med att gå med gymmix och skaffa simkort, men bara det blir ju nårra hundra på en termin :P aja vi får väl se hur det blir.

Igår ringde tobbes syster isabell och frågade om vi ville komma ner till lund på kräftskiva hos henne och hennes pojkvän, och sen senare på kvällen gå på spex. ska bli skitkul :)

Btw, såg den där dokumentären om mamman som fick åttlingar, hon måste ju vara skadad någonstans eller tappad eller nått. Helt blåst i huvudet var hon. ofta man skaffar 14 barn genom provrör när man är ensamstående?! Och det var ju inte så att hon tog hand om ungarna själv, nej hon var ju rik med så det hade hon ju andra till att göra! Jävla blondhuvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0