...

Gah denna dagen suger! Skolan var lika kul som alltid, jag har ONT I MAGEN, Massor med läxor och är trött! :'(
Vet ni vad man ska göra en sån här dag? Man ska sätta sig och lyssna på westlife! Jag har gjort det ända sen jag var liten, om det är en skit hemsk dag ska man lyssna på westlife och kanske till och med peter jöback (det beror på hur hemsk dagen är) ;P Idag tror jag att jag behöver båda! :P
Det roliga är att jag har aldrig lyssnat på westlife ``i vanliga fall`` (inte peter jöback heller), men just sånna här dagar behöver jag dom x) Det är inte så många som vet det, men eftersom att det inte är så himla många som läser min blogg (haha) så gör det inget att jag berättar för dom som troget läser den :P


Haha däremot måste jag säga ännu en gång hur underbara kompisar jag har, ni gör det värt att gå till skolan. Haha jag har aldrig tråkigt med er, sötnosar! o det var ju rätt kul när vissa kom på vad de hade gjort i lördags x) Vad var det vi kom fram till? haha joo mobiler borde ha alkolås! ;) Eftersom jag glömde kameran hemma o min mobil suger på att ta bilder, så får man kolla på facebook vad som hände på förfesten (ser ut som en flodhäst på alla bilder men ändå :P )

well i guess this is growing up??


Nej nu ska jag tillbaka till pluggandet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0