jaaa..

Why grow up?? Vrf kan vi inte bara vara kvar i den lilla bubblan som man lever i när man är liten? Mamma och Pappa tar alla viktiga beslut, inget hemskt händer i världen och livet är en ända stor lekplats. Det värst som kunde hända mig när jag var liten var att min barbie gick sönder eller att jag inte kunde hitta min nalle. Vrf måste problemen växa i takt med att vi växer? När man är liten vill man inget annat än att bli stor, men nu när man är där, kan man få ångra sig? Antar att det är som dom säger ``Carefull what u wish for``:P


I guess this is growing up :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir äldre men bara för att man blir äldre så ska man inte tappa bort barnasinnet. det är barnet i dig som för dig framåt i livet.

2009-11-03 @ 18:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0