ingetliv ;)

Haha gud vad ofta jag skriver här nu, det blir så när man har tråkigt och inget att göra :S Fast jag skulle både behöva städa mitt rum o plugga, men usch!
På fredag blir det hanöhus o jag tkr att så många som möjligt ska hänga med, fast iförsig kostar det 130 kronor + resan så ska jag fan ha roligt hur lamt och lite folk det än är där!! ;P haha nej, men tror att det kommer bli skit kul :D

Igår var jag o sofia o provred en liten söt polle, ska dit igen o testa på onsdag. Saknar ridningen så sjukt mkt!! Detta året är det faktiskt 10 år sen jag började rida! Efter ridningen gick jag o sofia o köpte godis och så kom jilke också hit o kollade White chicks, haha jag älskar den filmen fan vad rolig den är!! x) Tror jag o sofia har sett den 200 ggr. Sofia var störd hela kvällen o när hon började härma anna anka höll jag på att skratta ihjäl mej x) Du är störd i huvudet o det är därför jag älskar dej!! haha <3333333333

Jag har kommit på ngt läskigt, jag tkr hela tiden att min mobil blinkar, så jag tror hela tiden att jag har fått sms. Haha ibland tkr jag till och med att det plingar, börjar jag bli galen?? haha xD


Livet blir vad man gör det till, so you better make it right! :)

saknar! :'( <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0