11/11 -09

Onsdagen är nu avklarad o det känns gött eftersom imon ska vi bara på en föreläsning o sen slutar vi och på fredag har jag en lektion som börjar kvart i 1 :)
Idag när jag slutade så kände jag inte för att sticka hem så jag våldgästade sofia och åt hemma hos henne ist x) Det är det som är det braiga med en bästa kompis, har ni ingen mat hemma så är det bara till att invadera bästisens kyl ;)
Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra.


Imon vill jag gå en runda på stan tror jag, vill ha en myströja :) O en (till) festklänning. Men vrf måste allt vara så jävla dyrt??
Sen ska jag nog in på black magic och boka tid för min tatuering! Gahhh kommer jag överleva?! blir nervös bara av att tänka på att sätta mej i den där stolen! :S

Bara för att mamma var så gullig o köpte dyra silikondroppar till mitt hår och för att pappa har fått ett nytt jobb :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0