20/ 12-09

Tjena! :D

Helgen har varit jätte bra. I fredags åkte jag ju hem till jilke i hällaryd, vi gjorde inte så mkt på fredagen chillade bara :)
I lördags var vi i stan på dagen o fixade internet till hans dator o handlade mat inför veckan. Sen på kvällen var vi ute o åkte lite med hans kompisar, dom skjutsade hem oss till Sofia för vi skulle träffa henne o Memme. Vi åkte in till stan o hyrde filmer, hade lite filmkväll o sen åkte vi en sväng till ronneby o sen skjutsade Memme hem oss till hällaryd igen.
Idag har vi åkt upp till jilkes lägenhet i Konga för han ska jobba ända fram till onsdag. Han jobbar natt med så vi får väll se om jag vågar sova själv, haha inte för att jag har så mkt annat val nu när jag väl har åkt hit ;) Han började jobba vid tio o kommer inte hem förens 6 - halv 7. Så nu sitter jag o har inte så mkt att göra, tänkte diska o sen kolla på en film. Är ganska trött så det kommer nog inte att bli så svårt att sova även om jag är mörkrädd :S ;) Tjejen som bor under säger att det spökar med, fan också hoppas att jag inte får se nått spöke för då kommer jag att skita på mej!! ;O

Grattis till min stora kusin som fyller 20 idag!! <333



Jilke på balen, aww sötnows<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0