tbx :)

haha nu är jag tbx igen :) i lördags fick jag sluta tidigare på jobbet för jag o mamma skulle gå o se ugglas revy, fan vad bra den var, skrattade hela tiden :D haha Per och Annika andersson var så roliga xD i söndags jobbade jag hela dagen o sen cyklade jag o tobbe iväg för att möta marcus, mathilda o hanna för vi skulle bada, tobbe hade mammas cykel o efter halva vägen gick den sönder xD så vi fick gå nästan hela vägen. Det var svinkallt i vattnet, men jag badade ändå! känner mej stolt :D I söndags hade jag jobbat 10 dagar i rad o jag var helt slut så jag tog ledigt måndag, tisdag o onsdag, så jävla skönt! fast fattar inte varför det inte är bra väder när jag väl är ledig... igår var jag i stan o klippte mej o fixade lite saker, sen åkte jag o tobbe o kollade på hans systers nya lägenhet, den var skit mysig. efter det åkte vi hem och hämtade spel o senare på kvällen åkte vi hem till sofia igen och spelade spel med henne och hennes kille :D skit kul fast jag var rätt lost för jag var så jävla trött xD sofia vann iallafall stort i kampen om karlshamn xD
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, bara ta det lugnt tror jag :)


(bilder kommer nog senare ör nu sitter jag vid pappas bärbara)

puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0