17/8 -09

Hej bloggen! Idag steg jag upp väldigt tidigt ( vid åtta) för att jag skulle till karlskrona med tobbes familj. Det var roligt och jag hittade lite saker så blev av med lite mer än en tusing :P haha jobbigt när man är snål som jag xD haha nu sitter jag på tobbes rum medans han är nere och hjälper sin syster med hennes nya dator som hon köpte idag :) Tänkte lägga in lite bilder eftersom bloggen har blivit lite tråkig utan bilder känner jag :)

ett par klackskor skopunkten 300 kr
sommarskor skopunkten 49 kr
en skjorta lindex 250 kr
linne hm 99 kr
tights hm 79 kr
jeansleggins cubus 179 kr
hårfärg coop 89 kr
mascara 180 kr
 
men vill shoppa mer! hahaxD nu ska vi kolla film :)

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0