Trööööööött

Sitter på jobbet, trött så att ögonen nästan går i kors.. Jobbade kvällen igår, så jag har sovit här eller ja, sovit och sovit. Men jg har varit här inatt iaf :p jag och mamma har skaffat storytellkonto, det är som sportify fast med ljudböcker! Jag tyckte jag var jätte smart när jag låg och lyssnade på min ljudbok innan jag skulle sova istället för att titta på tv... Hmmm, haft jätte konstiga drömmar och vaknat flera ggr och trott att jag har kommit på vem mördaren är i boken och rätt som det var så höll jag på att bli mördad... Inte jätte smart av mig alltså, så från och med nu så är det bara vänner som gäller på laptopen innan jag ska somna på jobbet ;) i kväll är det agillitykurs som gäller👊💪🐶


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0