241112

Hejhej!
 
Nu var det ett tag sedan jag var inne här.
 
Idag fick jag skjuts av mina fina föräldrar till Karlskrona, har varit en snabbis på stan med Ella innan jobbet. Och nu sitter jag här och glor. Fast hon som jobbade EM igår och FM idag har lämnat över rätt mycket jobbigt så det är väll bara till att ta tag i det snart.. Har iaf sysselsatt mig med att baka rulltårta med hallongrädde och kladdkaka till gästerna, glutenfritt ofc. Det är ju inte kul att baka om man inte kan smaka smeten ;)
 
Imorgon kommer mormor och Bosse och hämtar mig efter jobbet och sedan kör vi inom BB och hälsar på min nykläckta lilla kusin innan hemfärd.
 
Ellabella och jag
 
 
Kladdkakan blev inte så fin, men ack så god!
 
 
 
 
Walter <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0