210512

Hej hopp!

Idag är det måndag men jag har varit ledig, låångledig. I fredags var jag hos frissan och färgade och klippte mig, sen köpte jag ett älgskinns koppel till Issan för 530:- :O, körde upp till Konga och hämtade Jilke, körde till Börjes och köpte massa saker till Issie. Sen handlade vi lagade mat och hyrde filmer.
I lördags lämnade vi Issan hos mamma och pappa och körde till K-Krona och shoppade.
I Söndags var vi på folkrace hela dagen, Issie charmade alla runt omkring när hon ålade, rullade och kröp runt på marken bara för att jag hade sagt till henne att ligga :P Sen körde vi ut till långasjön så att Issie fick bada (hon ääääälskar det!) efter det körde vi runt och kollade på hus :) Avslutade kvällen med fruktsallad, Big brother och jag klickade hem en ny plattång! :D

Idag kom Johanna och hämtade mig vid 12 tiden, sen körde vi och köpte fika och drog ut till Stärnö med vovven. Solat och Chillat hela dagen. Och Issie har badat non stop sen vi kom dit, tillslut fick jag koppla henne så att hon skulle hinna torka innan hon skulle in i johannas baksäte igen ;) Hon är för go, lilla hunden!

Nu är jag utvilad och redo för 1 dags jobb och sen är jag ledig 2 dagar till :)

Imon kväll blir det hundkurs!

Jag och min fina kille <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0