240112

Hej Bloggen!

Idag jobbar jag EM, här har varit FULLT upp hela dagen men nu börjar det lugna ner sig. Jag ska sova här inatt. Jag är jäkligt glad för att det inte är imon jag skulle behövt sova här, för vi är heelt fullbokade (båda hotellen) Så det hade ju blivit jobbigt. Kan jag inte sova i de vanliga rummen kan jag nog def inte sova i typ bastun! Elle iof, då kanske det ändå inte spelar nån roll, om jag ändå inte kan sova.. Fast jag känner att det ändå är bättre odds om jag får ett riktigt rum. Lyckades till och med sno åt mig ett med badkar :)
Jag är ledig denna helgen, wiiie! Då ska jag och Johanna ta tillfället i akt och gå ut tsm :)
Jilke är en tråkmåns och ska jobba även denna helgen, han jobbar även nästan hela dygnet idag. Så lycka till till honom, han kommer nog vara glad och gullig imon eftermiddag...... :/

Nu ska jag snart plocka undan buffén. Ha det så bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0