200112

Igår var det många som läste min blogg! Hejaheja :)

Igår var jag ledig, jag gick med hunden, simmade 40 längder, handlade, beställde glasögon och gick ut och åt och tog en drink med maja på Harrys. Dagen kostade mig ca 2500:- :O och då har jag halva glasögonen kvar att betala.. Haha fyy så dyrt!

Jag är ledig idag också, vet inte vad jag ska göra. Jilke är också ledig, och han har tjurat över att om han inte ska extrajobba så måste vi hitta på något, för han ''vill för fan inte bara sitta hemma och glo''.
Jag har varit uppe sen halv 9 för då ville Issie ut, försökte väcka honom för en stund sedan, men det gick inte. Så nu får väll jag hitta på något då istället! Ska börja med att gå en långrunda med hunden.

Jag följer ju Grey´s anatomy, visste ni att Jesse Williams var high school lärare innan han blev skådis?? Stackars tjejer, dom lär ju inte kunnat koncentrera sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0