030212

Hejhej bloggen!

Hur är läget?

Med mig är det bra, jag har varit ledig nästan i en vecka nu. Jobbade 4 timmar i måndags, men annars har jag bara tagit det lugnt!

Förra lördagen var jag och johanna ute, jag hade verkligen svin kul!! Först drack vi vin hemma hos oss och sen gick vi ner till mingel och mötte upp alla andra :) Hur kul som helst!

Sen var jag ute och gick med mamma och pappa dagen efter, det var nog det ända vettiga jag gjorde, annars låg jag i soffan hela dagen. Bytte iaf soffa efter promenaden, la mig på mammas och pappas då :)

Vi har varit hund och husvakter denna veckan, så vi har bort i Hällaryd. Tur att jag inte bor så i vanliga fall för då hade jag ALLTID drivit omkring i myskläder och sett allmänt förjävlig ut. i stan skäms man iaf, men här är det bara till att vara sig själv ;)

Jag fixade iaf håret i onsdags hos Paulina, färgade och klippte det. Kostade 1200:- :O Klippte iaf av typ 10 cm denna gången, det var ändå så jäkla slitet.

Sen har jag varit duktig och kört indoorwalking framför en film, mellan promenaderna med hundarna. det är skit bra för då känns det som man tar det lugnt och vilar bara för att man tittar på en film samtidigt som man bränner fett! Plus att man orkar hålla på mkt längre, för man glömmer bort att man springer.

Och jag har lagat man varenda dag denna veckan!

Även läst mycket, jag köpte den nya boken av Lars Kepler ''Eld vittnet'' för 200:-, det var ju ingen mening när man läser så fort som jag, den läste jag ut på 2 dagar!

Och Jilke var rolig när jag berättade det för honom han bara '' Nej, asså du måste ha fuskat för ingen läser så fort. Det tar flera månader att läsa ut en bok!''. Hmmm ok?

körde iaf in till bibblan och lånade ''Hypnotisören'' och nån bok av Nora Roberts som jag inte kommer ihåg vad den hette. Båda var deckare iaf. Det är så dumt att jag alltid ska läsa otäcka böcker och se skräckfilmer för jag är så jävla mörkrädd så det är sjukt. Jilke måste sitta och vänta på mig när jag ska tvätta av sminket på kvällarna! Och nu när vi har varit i det skit stora, gamla huset i Hällaryd där det finns mörka vrår och knarrar överallt, så har ju jag varit livrädd om kvällarna!

Ska lägga in lite bilder sen tänkte jag, men jag glömde sladden till min iphone hemma, och jag ska sova på hotellet inatt.. Haha jag trodde att jag hade en lugnt jobbhelg att se fram emot, men icke. Ikväll ska jag mata 32 14 åringar och deras tränare... Ska göra det även på söndagkväll.. ;( Jaja, då händer det ju iaf nått här. Usch så ska man inte säga, pepparpeppar!

En sak som jag tycker är jobbigt nu är att alla sticker iväg, jag trodde aldrig att dom verkligen skulle göra det. Trodde alla var lika fega som jag. Julia är i Chicago, Putte är i Australien, Mia är i Asien, Sara är i Sälen, Anna är i Norge, Gertrud är i tyskland, Sigrid är i Schweiz och Alice är i Frankrike.. Och jag sitter i karlshamn och tittar på bilderna ;/

Usch nej nu blir jag deppig! Men jag fyller iaf 20 på måndag, wiiiiie :D

Mamma och pappa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0